رییس سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به مذاکرات انجام شده با رییس سازمان فضایی در خصوص بهرهبرداری از تصاویر ماهواره «خیام»، گفت: کارگروه مشترکی شکل گرفت تا جزئیات فنی و تولید محصولات ارزش افزوده در این کارگروه مشترک مورد ...
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی ایران گفت: در فاز اول به دنبال این هستیم که اپراتورها با استفاده از توان شرکتهایی که در ساخت ماهواره سنجشی فعال هستند بتوانند ماهوارهها را در صنعت داخلی به کار برند.
به گزارش ...